Peipsimaa ühisturundus (2016-2019)
Partnerid:
Piiriveere Liider, Tartumaa Arendusselts, Jõgevamaa Koostöökoda, Peipsi Alutaguse Koostöökoda, Peipsi Kalanduspiirkonna Arendajate Kogu.
Projekti üldeesmärk:
Eesmärk on Peipsimaa kui reisisihi positiivse maine kujundamine ja jätkusuutlik sihtkoha – Peipsimaa ühisturundus.
Projekti alaeesmärgid:
• muuta Peipsimaa tuntumaks erinevates sihturumaades;
• luua Peipsimaale huvitava, põneva ja jätkusuutliku piirkonna kuvand;
• tuua piirkonnale tuntust ja külastajaid tutvustades Peipsimaad nii sise- kui välisturistile;
• toetada piirkonnas turismi turdumisega ja arendamisega seotud tegevusi ja Leader projektide elluviimist.
Projekti vajalikkuse põhjendus ning sihtgrupid ja kasusaajad:
• piirkonda külastavad sise- ja välisturistid;
• projekti tegevuspiirkonna kogukonnad, kohalikud omavalitsused, arendusorganisatsioonid ja koostöövõrgustikud;
• kaudseteks kasusaajateks on kõik piirkonna elanikud - suurenenud turistide arvu tõttu tõuseb piirkonna tulubaas, mis omakorda aitab kaasa uute töökohtade tekkele ning investeeringute suurenemisele piirkonnas.
Oodatavad tulemused:
• Peipsimaa ja Piiriveere piirkonna maine turismisihina on hea.
• Piiriveere piirkond on saanud tuntumaks sihtturumaades: Soome, Läti, Holland, Valgevene, Venemaa.
• Jätkusuutlik ühisturundus on kasvatanud sise- ja välisturistide arvu piirkonnas.
• Kasvanud on korduvkülastajate arv, samuti ööbimisega külastajate arv.
• Kasvab kohalike omavalitsuste tulubaas.
• Kasvab Piiriveere teenusepakkujate arv ja kasvab ka teenuste mitmekesisus. Kui turiste ja külalisi jätkub, on ettevõtjad positiivsemalt meelestatud investeerima turismi – ja tema tugiteenuste arendamisse.
• Kogukonnad ja kohalikud ettevõtjad on pidevalt kaasatud turismiarendamisse ning uute toodete ja teenuste loomisesse. Tekkinud on uued koostöövõrgustikud.









