Kalurid Võhandu jõel / Sigrid SibulRahavatants /  Airi PurgeRäpina pabervabriku ajalooline kompleks / Sigrid SibulPaadisõit Räpina Paisjärvel / Signe ZupsmannKaubarong Tartu-Koidula raudteeliinil / Sigrid SibulPiiriveere taevas / Sigrid SibulPiusa kärjäär / Veiko MaastikKus rohi on rohelisem ... / Sigrid SibulMeie inimesed / Airi Purge.
     

    Peipsimaa ühisturundus (2016-2019)

    Partnerid:
    Piiriveere Liider, Tartumaa Arendusselts, Jõgevamaa Koostöökoda, Peipsi Alutaguse Koostöökoda, Peipsi Kalanduspiirkonna Arendajate Kogu.

    Projekti üldeesmärk:
    Eesmärk on Peipsimaa kui reisisihi positiivse maine kujundamine ja jätkusuutlik sihtkoha – Peipsimaa ühisturundus.

    Projekti alaeesmärgid:
    • muuta Peipsimaa tuntumaks erinevates sihturumaades;
    • luua Peipsimaale huvitava, põneva ja jätkusuutliku piirkonna kuvand;
    • tuua piirkonnale tuntust ja külastajaid tutvustades Peipsimaad nii sise- kui välisturistile;
    • toetada piirkonnas turismi turdumisega ja arendamisega seotud tegevusi ja Leader projektide elluviimist.

    Projekti vajalikkuse põhjendus ning sihtgrupid ja kasusaajad:
    • piirkonda külastavad sise- ja välisturistid;
    • projekti tegevuspiirkonna kogukonnad, kohalikud omavalitsused, arendusorganisatsioonid ja koostöövõrgustikud;
    • kaudseteks kasusaajateks on kõik piirkonna elanikud - suurenenud turistide arvu tõttu tõuseb piirkonna tulubaas, mis omakorda aitab kaasa uute töökohtade tekkele ning investeeringute suurenemisele piirkonnas.

    Oodatavad tulemused:
    • Peipsimaa ja Piiriveere piirkonna maine turismisihina on hea.
    • Piiriveere piirkond on saanud tuntumaks sihtturumaades: Soome, Läti, Holland, Valgevene, Venemaa.
    • Jätkusuutlik ühisturundus on kasvatanud sise- ja välisturistide arvu piirkonnas.
    • Kasvanud on korduvkülastajate arv, samuti ööbimisega külastajate arv.
    • Kasvab kohalike omavalitsuste tulubaas.
    • Kasvab Piiriveere teenusepakkujate arv ja kasvab ka teenuste mitmekesisus. Kui turiste ja külalisi jätkub, on ettevõtjad positiivsemalt meelestatud investeerima turismi – ja tema tugiteenuste arendamisse.
    • Kogukonnad ja kohalikud ettevõtjad on pidevalt kaasatud turismiarendamisse ning uute toodete ja teenuste loomisesse. Tekkinud on uued koostöövõrgustikud.